28 Şubat 2011 Pazartesi

Bir Yudum Huzur 'Mimlendik' (:

Sevgili Keşifdaşımın Mim`i üzerine yazmaya koyuluyorum.Mim`in konusu şahaneymiş.Huzur.
Gözlerimi kapıyorum ,bu kelimenin dinginliğine bırakıyorum kendimi...Bana çağrıştırdıklarını düşünüyorum.Aynı anda çok birçok görüntü beliriyor zihnimde...
...
Huzur mutluluktan doğuyor bunun altını çizmek lazım evvela...Bende mutlu anılarımı biriktirdiğim camdan kavonozuma bakıyorum.(:
...
Bir milat vardır her insanın yaşamında bir dönüm noktası...Onu yaşadıktan sonra bambaşka bir insana dönüşür kişi...Bir vesile sebeptir buna...Bunu anlayamaz çoğu insan yaşarken.Ben de dahilim buna...:))
Çok zaman sonra dışardan bakabilmeyi öğrendiğinde insan kendine görüyor!İyi ki de görüyor.Bir vesileye ihtiyaç duyuyormuşum bir anahtara o kapıya varmak için.
...
Benim vesilem de aşk idi.Aşka açtım kalbimi.Aşka bıraktım kendimi.Aşkı duydum.Aşkı hissettim bir başkasının bedeninde...Huzur buldum,huzurla doldum.Yaşarken farkına varmayı öğrendim.Anı yaşamak gerektiğini ve her andan ölesiye keyif almayı öğrendim.Farkındalık çok şey kattı bana!:)
...
Peki nedir huzur ?
Ne kadar zaman geçerse geçsin aynı bulabilmektir bir dostu huzur.Bir kitap kapağını açtığında senin için yazılmış birkaç satır bulabilmektir.Nefretin bedenine büyük bir yük olduğunu bilebilmektir huzur.
Uzun kahvaltı saatleridir...Demli çay keyfidir yaz aylarında balkonda...'Aşk'ı yeniden okumaktır.Eskittiği satırları acısına bastırabilmektir huzur.Anne şefkatidir en ihtiyaç duyulan zamanda.Kuşlar için ekmek kırıntısı bırakmaktır pencere kenarına.Hiç bilmediği bir yerde bir dostunun olduğunu bilmektir el olmaktır ona paylaşmaktır beraber bütün keşifleri (:
Hayal kurmaktır.İsteklerine hırs katmamaktır huzur.Kar tanelerinin sokak lambasıyla dansını izlemektir.Tartıya çıktığında hergün biraz daha inceldiğini bilmektir! :))Babamın bana aldığı ilk bisikleti düşünürken dalıp gitmektir geçmişe dizlerimdeki yaralardır huzur.Denizi gördüğüm şaşkına döndüğüm çocuk gülüşümdür huzur.Doğum günümde aldığım filli geceliktir!:))Huzur babamdır,babamın kudretidir.Huzur dinlediğim şarkılardır içine düştüğüm anlamlardır.
İlk kez pişirdiğim taze fasülyenin herkes tarafından beğenildiğini duymaktır.Papatya çayı içip sobanın kenarına mayışmaktır.Hiç yokken varlığını hep yakınlarımda hissettiğin dostlarının olmasıdır huzur onlara sarılmaktır.Kendi varlığından mutluluk duyabilmektir huzur.Kendine sahip olduğunu farkına varabilmektir.Yanlışlıkla girdiği ultrasyon odasında bebeğinin cinsiyetini öğrenen annenin heyecanını paylaşmaktır.Şükredebilmektir.Yaradan`ı unutmamaktır.
...
Düşündükçe öyle çok şey geliyor ki aklıma sanki bitiremeyecekmişim gibi geliyor bu yazıyı.Yazarken tebessüm etmeme vesile şahane kişiliğe çok teşekkür ediyorum!!! (:
Yine ve hep iyi ki varsın.Yeniden yazabilmektir huzur (:
Buna vesile şahane kişiliğin hep hayatında olmasını dilemektir.
...
Mutlu anlarımı biriktirmeye başlamadan önce kim bilir hangi yollardan geçtim.İyi ki de o yollardan geçmişim belki yanlıştı belki yanılgı ama beni ben yaptı.İnsan acıdan doğuyor sonra sahici tebessümlere karışıyor.
...
Ve huzur hayatta bir kez bile olsa mutluluktan nefesinin kesilmesidir ! (:


4 yorum:

  1. Öhöm öhöö=)
    Caaanım Keşifdaşım teşekkür ediyorum ben de öncelikle:)
    iyi kim varsın ki sen:)
    Ben o kapıyı bilerek açık bıraktım,sana,size ,herkese..biliyordum ardından böyle enfes cümleler duyacağımı..huzura dalacağımı..
    ne kadar anlatılsa da bitmeyeck bir şey bu artık eminim..kapılarımız hep açık kalacak..
    açık kalacak ki daha nice huzur gelip hayatımızın ortasına bir yerlere bağdaş kurup oturmaya devam etsin diye:)

    bir bahar akşamı meybuz kokusuna dalıp gitmiş gibi balkondan,yıldızların ışığına bakıp yeniden görebiliyor olmaya şükretmiş gibi dinledim seni..
    hep hayatımda ol emi keşifdaşım!
    mutluluktan nefesin kesilesi kadar huzurla dol;)

    YanıtlaSil
  2. huzur, iki güzel dostu tanımadan yazdıklarıyla birbirlerine olan sevgilerini görebilmektir usulca, sessizce dua etmektir Yaradana...

    elinize kalbinize, keşfinize sağlık...

    YanıtlaSil
  3. Gönüldaşım çok teşekkür ederim.Huzurla dolalım.(:Mutlu anlarımızı biriktirmeye devam edelim ve hep görelim olur mu ? (:

    YanıtlaSil
  4. Kelebeğin Katibesi hoşgeldiniz. :)
    Kurduğunuz cümle beni çok mutlu etti.Dışardan bakıldığında da görülebiliyor demek ki.Halbuki öyle içsel bir şey ki.Huzur onun yakınlarında olabilmektir!!! :)

    YanıtlaSil