10 Ocak 2011 Pazartesi

Keşifdaşıma !

   Bahar gitmelerin mevsimi diyor şair, haksız da sayılmaz hani...Ben kendimi terketmek istiyorum şu sıralar sığamıyorum sanki bünyeme...Yenilenme tazelenme ve en önemlisi birkaç ay sonra keşif arkadaşımın yanında olabilme ihtimali heyecanlandırıyor beni...İhtimal  dahilinde olman bile güzel ki!
   Bir yapılacaklar listesi hazırladım bugün saçma sapan deli işi  :)Ama ciddiye aldım biliyor musun ? :P
İhtiyacım varmış meğersem! Hem kendimi bu denli dinleyip hem bu kadar zamandır suskun kalmışım kendime...''Herşey anını bekliyor''du işte..(:
    Aşk`ta tekrar tekrar altını çizip eskiteceğim satırlardı bunlar...Aslında bakarsan her insanın hayatına giriyor bir Şems bir Aziz...Aşka açabildiğin ölçüde kalbini kendini buluyorsun karşındakinde.Oturup uzun uzun 'hiçlik,heplik'kavramlarını tartışmak isterdim kaşif kişiliğinde.
     Hani bazen yaşarsın çok çok iyi bilirsin hayatın sana kattıklarını yaşarken duyduğun hüznü hazzı  fakat bir türlü dillendiremezsin.Ben sessiz , dingin ve aslında oldukça yoğun bir biçimde yaşarken sen dillendirdin yüreğimdekini...
      ''Eğer çok sense biri yanında olmadan da yaşar sende, herzaman varlığa ihtiyaç var mıdır ki ?
Buna alışırsa benliğin hiç olarak hep daha fazla yaşar sende!''Ve işte dost!Bir solukta anlatıvermişti.Bana inat , bozuverdisessizliği!
        Gönül dostluğu değil de nedir bu ?Ruhlarımız tamamlıyor birbirini.Aramızdaki mesafelere inat mı ?Yüzünü bile görmediğim sesini birkaç kez işittiğim bir insan evladına duyduğum bu derin muhabbet!Anlamış değilim.Ama işte bazen kısalıyor mesafeler, ayrıntıdan ibaret oluyor kilometreler...
         Bense ayrıntıları sevemedim hiç!Ayrıntıların insanı acıtan ,kıran dengesini bozan haline inat düz,net bir insan olmayı hayata da düz bakabilmeyi istedim.Başardım da çoğu zaman! (:
         Bu da o 'an'lardan biridir aslında Ayşecik ! (:     
         Yol ayrıntı kalplerimiz bağlıyor bizi birbirine
        İsmini hatırlamadığım bir şiir de şöyle diyordu..
''güzeldir ,yanında kaldıkça güzel ;
oysa ,
iyi olanı aynıdır,
yanında da senden uzaklaşsada...''
         İyi ki varsın keşifdaşım !Her daim güzel işler yapmama vesile olan cesur yüreğin iyi ki benimle.
Daha mutlu olamam inan ömrümde.Varlığın mutluluk sebebi.Senin için çok önceleri kaleme aldığım bu yazı meğer bloğumda yayınlayacağım ilk yazıymış.
         Yine bir kapı açtın ömrüme.
          İyi ki!

3 yorum:

  1. Canımsın!!! çok çokk mutlu oldum,nasıl onur duydum ilk yazının öznesi olmaktan:)
    sevgili keşifdaşım, ömrümün süsü nasıl güzel bir yazı bu böyle..çok duygulandırdın beni..

    kelimeler yine yaptı yapacağını..onca mesafeyi alt etti yeniden..
    kelimeler ki uçan balonları bazen ömrümüzün bazen kilometre taşları, sesi kalbimizin..ve bu güzel yazının sesi..

    hayata hep müteşekkirim, Yaradan'a.. beni öyle güzel insanlarla buluşturuyor ki..
    varsın..öyle bir varsın ki sanki adımı bildiğimden beri sürüp gider dostluğun gönüldaşlığın..
    ve benim sessizliklerimin de sesi oluverir yüreğin..
    dostluk, gönüldaşlık bu değil midir zaten..:))

    anlamak..

    büyük büyük anlamlar var yazının içinde..
    gitmeler..
    yorulmalar var kendinden..
    cahit zarifoğlu'nun şiirinden mısralar geliyor aklıma şimdi;" gözüm eşyamda değil, yoruldum maddemden.." dediği..ne tanıdık ikimize de ve aynı zamanlamayla değil mi:)
    paylaştığımız zamanın adımları..

    ve senin de öyle cesur bir yüreğin var ki..öyle güzel seven..sınırsız..dingin..
    imrendiğim iyi ki görüyorum dediğin o kıymetli kıyıların..
    bu yıl ve sonrasında o güzel yürek herşeyin en güzelini işitsin inşallah..en güzelini görsün..

    herşeyin en renklisini hakediyorsun canım keşifdaşım!!hep yanıbaşımda olan o sıcacık dostluğun için ömür boyu müteşekkirim..
    iyi ki varsın!!!

    ve şimdi blogdaşım da:)) hayırlı olsun canım benim o güzel yüreğinin demini her daim okumak dileğiyle yudum yudum:))

    YanıtlaSil
  2. Nasıl güzel bir yorumdur bu !
    Çok çok teşekkür ederim.
    Daha yolumuz var , keşfe devam!(:
    Beni yüreklendiren sözcüklerine asıl ben minnettarım.
    İyi ki kesişmiş yollarımız...

    YanıtlaSil
  3. canımsın ki:)eksik bile kalır cümleler..

    birbirimizi yüreklendiren kelimelerimiz bitmesin hiç.)
    bitmez de biliyorum.))

    iyi ki evet iyi ki kesişmiş yollarımız kuzumm:)
    ve daha da kesişecek.)

    YanıtlaSil