22 Şubat 2011 Salı

'Aşk Durdukça'

Hangi zamana denk düşmüştü seninle tanışıklığımız bilmiyorum.Hatırlamaya çalışıyorum ,zihnim bana oyunlar oynuyor.Hangi kalp kırıklığının acısını taşıyordum bedenimde...Hangi şarkının sözlerinde süzülüyordu yanaklarımdan biriktirdiklerim.Hangi kitapta eskitmiştim bana ait cümleleri.Hangi yollardan geçmiştim.Sana gelmiştim.Birdenbire değildi.Kıştı.En sevdiğim mevsim.Ankara`nın keskin zifiri soğuna karşın sıcacık sevmiştim seni.Temiz düşlerini sevdiğim adam!Mutlu edemiyorum yokluğunu.

...

Düş gibi bir şeydi.Tarifi mümkünsüz duyguların içine çektin beni.Kusursuz sevmeyi öğrettin.Varlığında varlığımı keşfettim.Kendimi soktuğum kalıpların içinden çıkardım.Ben oldum.Hayatımın en güzel dönemiydi.Gökyüzü daha bir mavi ,insanlar daha bir sıcak,ben daha bir mutluydum.
...

'Yağmur neyin oluyor senin ?
Gökyüzü akraban falan mı ?'
...
Dalıp gidiyorum eski fotoğraflara...
Geçmişin bir yerinde asılı kalıyorum hep...
Bugünü yaşama fırsatı bulamıyorum bir türlü.
Islanıyor gözlerim.
Özlüyorum.
...
Nasıl yabancısı oluyoruz birden girdiğimiz hayatların,yaşadığımız aşkların.
Suskunluklarımız derinleşiyor.
Zaman üstümüze oynuyor en kötü oyunlarını.
Sustuklarımızı da duymuyoruz.
...İçine düştüğüm cümlelerin varlığınla örtüştüğü anları çok özlüyorum.
...
Çok temiz bakıyorsun, çok temiz seviyorsun.
Öyle kötü bir zamana denk gelmişti ki seninle tanışıklığımız uçsuz bucaksız istediğim biçimde sevemedim seni.
Çok sevdim.
...
Şarkılara anlam yükledim.Sözcüklerinin büyüsüne bıraktım kendimi.Sanki hep olacakmışsın gibi hissettim.Bir an olsun düşünmedim yokluğunu.Hep varlığında var oldum ben.Gerçekleşmeyeceğini bildiğimiz hayaller kurduk birlikte inandık da onlara.Tek bir anından bile pişmanlık duymadım ,hayal bile edemeyeceğim şeyler yaşattın bana.İyi ki değmiş bir süreliğine de olsa hayatlarımız birbirine...
...
İki yıl oldu.Neler neler değişti hayatında ,hayatımızda.Tıpkı tanıştığımız gibi birdenbire değil sinsice uzaklaştık birbirimizden.Sebepler...Umrumda değil şimdi hiçbiri.Bugün olsa yine aynı şekilde davranırdım onu biliyorum.Ama bir önemi kalmadı artık.Hiç kalmadı.Seni özlemeye hep devam ettim.Doğum günlerini anımsadım.Bir yıldız tuttum senin için.Güzel dilekler diledim dualar ettim.Hep bir elim üstündeydi ama hiç hissettirmedim.Fotoğraflarına baktım,ağladım.Şarkımızı dinledim.Yine ağladım.
...
'Biliyorsun gitmemm gerek
Yollar bitmez düşünerek
İster sonuç de istersen sebep
Bu düğümü çözmem gerek

Belki sana yazarım uğradığım bir şehirden
Renkli bir kart atarım mekke yada kudüsten
Sonra bir gün cıkarım sen artık dönmez derken
Bir şarkı fısıldarım kulağına gün batarken'

  
Seni yüceltmekten vazgeçtim ama sevmeye ve özlemeye devam ettim.Erteledim yok saydım,ama hep vardın.
...
Sesim ulaşmayacak sana  sözcüklerim asılı kalacak havada biliyorum.Belki bunun rahatlığıyla bu denli içten yazabiliyorum.
Sen hep varsın.
Yüzümde kocaman bir gülümseme ,anılarımda 'iyi ki'sin sen.
...
Bütün bildiklerimi unuttum sana olan sevgimle,azıcık da kör oldum.Azıcık sarhoş.Şimdi son kez yazıyorum sana ve aslında bir ilk bu.
...

 

4 yorum:

  1. offff be keşifdaşım, gönüldaşım nasıl güzel bir yazı bu..
    gönül telimi titrettin..
    bu kadar güzel mi anlatılır..
    ne denir ki üzerine diyerek geçti gözüm satırlardan..
    gözlerimden dolup taştı sonra..

    zaman geçerdi..ve gerçek olan unutulmazdı..
    -di'li geçmiş zaman yaşardı dilbilgisinde ama zaman hep bu zamandı!...

    yüreğine sağlık be kuzum, yüreğinden öpüyorum!..

    YanıtlaSil
  2. Sevilen seveni bırakırsa dünya da seveni bırakır.
    Gerçek olan unutulmuyor sahiden.
    Hep var oluyor.
    Hem de hiç yokken.
    Hep özlerim onu...
    -di`li geçmiş zamandan ziyade geniş zamanlarımı kaplıyor benim.(:
    İyi ki de öyle.
    Bugün bunu yaşamamış olsaydım daha başka olurdum eminim.
    Sahici tebessümlerim olmazdı.
    Yaşadığım her andan keyif almasını bilemezdim.
    Gelip geçerdi herşey.
    Varlığında var olduğum adam belki de araçtı ömrümde görrr diye.
    Çok teşekkür ediyorum yorumun için.
    Nasıl değerliler benim için bilemezsin.

    YanıtlaSil
  3. senin cümlelerin de benim için en az o kadar değerliler kuzum..

    evet kesinlikle diyorum,yaşamışsın..
    iyi ki yaşamışız..yaşıyoruz..
    şükür ki..çok şükür ki..

    YanıtlaSil